Kumsal25 valla aynı bizde de öyle canım. 20 şer dkk ya dan 40 dkk emsin diye bakıyorum sonra yine devam ediyor. Sonra gaz çıkar. Sonra uykuya dalmasını bekle. Uyuyacağı 2 saat varsa 1 saati zaten göğsümde uyuyarak geçiriyor. 😊 ama olsun Çok çabuk büyüyorlar bunu düşün. Doyasıya zaman geçir. Çok çabuk huy da değiştiriyorlar. İnşallah kolay uykuya dalmayı da beslenmeyi de öğrenirler 🤗❤