Emziriyorum ve arkasından mama veriyorum bu şekildemi yapmam gerekiyor mama ve anne sütünü nasıl dengelemem lazm memede uyuyor genellikle . Emerken cok ses geliyor bagırsaklarından uykuda kıvranak bazen uyanıyor aşırı gazlı bir bebeğim var 2 ay 15 günlüğüz geçen ay 450 gram almış sadece uyuyamadığı içinde büyümüyor napcam bilemedm kaç cc mama şçmesi gerekir normalde