Öncelikle geçmiş olsun sağlıkla büyütün yavrunuzu 😊 yaklaşık 10 gün sonra ağrılarınız yüksek ihtimalle hafifleyecektir. Benim sezaryen sonrasında hiç ama hiç yatma şansım olmadı ne yazık ki Kıbrıs’ta yapayalnız doğum yaptım corona yüzünden ailem gelemedi acı eşiğimin yüksekliğinden midir bilemiyorum ama Yüce Rabbim hiç daraltıp bunaltmadı hamd olsun 3. Günümde ev işlerimin tümünü yaptım 4. Günümde ise araba kullandım ben çok rahat geçirdim sezaryen sonrasını tek tavsiyem bol bol yürüyüş! inşallah sizde çabucak atlatır yavrunuzu sağlıkla sevgiyle büyütürsünüz🤲😊