Tugce26 kimileri 1 hafta kimiler 2 gün dürüyor benim sezeryanım çok zor geçmişti ve 1 ayda anca anca toparlanmaya başlamıştım bebeğimi kucağıma alırken emzirmek için dikiş yerlerim acıyordu kanayacak patlayacak DİE çok korktum ama şükür neşet olmadı lavaboya zor gidiyor zor yatıp kalkıyordum ki zaten adam akıllı da yatamıyordum sırtıma 5-6 adet yastık koyup şenzlong tipi uzanıyordum. İç organlarım henüz yerleşmediği için oradan oraya sallanıyordu. Ay ben çok zor atlattığım işin 1 ay sürdü.