Tugce26 kendini asla böyle salmayacaksın . Bende 6 aylık anneyim . Kimseler Yanımda yoktu birde ilk çocuğum 2 . Gün yemek yaptım bulaşık yıkadım ev süpürdüm hiç birşey olmamış gibi . Sakın salma kendini kalk yürü ufak tefek işlerini yap .. gerçekten çok Zor can acısı ama yardım eden olmayınca mecbur kalıyorsun işte