BrcnBlgn ben de aynı şeyi söylüyordum hevesiniz kırılmasın ama öyle ek gıdaya geçince de çok güzel yemesini beklemeyin. Benim kızım şuan 6 buçuk aylık daha tadımlarda sagdıgım sütü bile içmemeye başladı. Asla vermem dediğim pirinç ununu, muhallebileri bile denedim. Yok. Kendi haline bıraktım şimdi düzeliyor gibi yani inşallah diyorum. Blw işe yarıyor bizde veriyorum eline hoşuna gidiyor yemeye başladı bu şekilde biraz. İnşallah sizinki ek gıdayı sever ve iştahlı bir bebek olur