BrcnBlgn çok zor sizi çok iyi anlıyorum. Diyete bir zaman sonra alışıyorsunuz ben yumurtanın peynirin tadını unuttum yani 4 ay yemedim 1 hafta oldu yumurta sarısı yemeye başladım bebegime de verdim azar azar çok şükür bir sorun olmadı yavaş yavaş açıyorum diyeti. Kahvaltıda patates, zeytin,salatalık, reçel yiyorum hep. Emzirme konusuna gelince uyuyunca emzirmeyi deneyin bizde işe yaramadı ama genelde öyle emiyorlar.ben koluma yatırdığım an aglıyodu ayakta emzirdim bir süre de. Sagarak vermek çok zor. biberon da tutamadı bebegim zor alıştırdım ama keşke emseydi.