bayb_buglem Merhaba hayırlı geceler . Benim kızım da 4 buçuk aylık 2 hafta önce pavlik bandaja başladık bir kalçasında gelişim yetersizliği vardı. İlk hafta felaketti hiç durmuyordu bu hafta biraz daha iyiydi haftaya kontrolümüz var bakalım inşallah iyileşmiştir .Doktor bize 23saat takacaksın bit saat açacaksın dedi bez değiştirirken de çıkartmıyoruz pijamasını ön taraftan kestim aştını değiştirebilmek için .Bende çok üzülüyorum çok hareketli sırt üstü yatırınca sağa sola dönmek istiyor ayaklarını hareket etmek istiyor ama yapamıyor ve huysuzlanıyor . Dayımın kızında kalça çıkığı vardı iki bacağında da . Hemde bir bacağı öbüründen uzun gözüküyordu 8ay kullandılar pavlik bandajı çok şükür kuzenim iyileşti şimdi yürüyor inşallah sizinki ve bizimki bu kadar uzun sürmez . Allah sizinkine ve bizimkine acil şifalar versin