Nilbet geçmiş olsun biraz uzun sürebiliyo malesef tek ilacı şuan emzirmek sıvı kaybı olmaması için bide temizliğe çok dikkat edin. İshalin en büyük sebebi bakteriler ve mikrop . Bebeğinize dokunmasın kimse siz ve babasıda ellerinizi sık sık yıkayın . Sütünüz şifa olsun yavrunuza 🥰