Arimayaa benim dogumdan sonra 80 kiloda kaldım. 3 aydır falan diyetisyene gidiyorum şükür 67 oldum,sutumde de bi sorun yok hamdolsun.emzirirsen gider diyenlere inanmıyorum, gitmiyor,sikilasmak lazim.birde gunde 30 dk falan youtubeda leslie diye bi kadın var, sadece yürüyüş yaptırıyor ama cok etkili,tavsiye ederim