YeldaKuzey burada bazı arkadaşlar bebeği emzirmeyin vs. demişler. Lütfen negatif veya pozitif olmanızın bir önemi yok. Emzirmeniz cok önemli, anne sütü cok antikor içeriyor ve faydalı bebeğiniz sizin sütünüzle bagısıklık kazanıyor bircok hastalıga. Eğer pozitifseniz ve size ilaç da verilirse e-lactansia.org adresinden ilacın etken maddesini emzirme ile uyumlu olup olmadıgına bakabilirsiniz ( herhangi bir ilacın bile ve güvenilir bir site) Neyse pla… diye baslayan ilaçla bile emzirmek güvenli, lütfen önceki yazdıgım c vitamini vs yorumunu küçümsemeyin, siz dısarı cıkmasanız da komsularınız alıp kapnıza bıraksınlar. Bol su içmeyi ihmal etmeyin. Bebeğinizi de sık sık emzirin.