2 gündür eşimle tat ve koku sıfır arkadaslar. Soğan, sarımsak, parfüm, kolonya vs hiç birşeyin kokusunu alamıyoruz. Yediklerimizin tadını almıyoruz. 2 ay 20 günlük bebeğim var . Eşim bugun test verdi sonucu bekliyoruz bakalım. İnşallah corona değilizdir 😔😔🙏