Deletedmom382 xbirisi Bende şuan 3 numara kullanıyorum ilk ay bez kötü ondan heralde dedim değiştirdim ama umaga küçükmüş
xbirisi Deletedmom382 evet sleepy daha küçük oluyor. primanın 1 numarası sleepy’nin 2 numarası gibiydi
xbirisi Minnaktospik herkese tavsiye ettiğim ürün 🤗 sarı kantaron yağı , balmumu ve damlasakızı. içeriği bu . ve satan kişi kendi yapıyor , bitkileri bile kendi topluyor. ve sadece pişikte değil, yanık, yara, çatlak vs. kullanılıyor 💐💐
xbirisi Deletedmom382 hiç dememedim açıkçası bebeğim biraz daha büyüyünce denerim dedim daha kolay olur diye ama küçük bir paket alıp deneyebilirim
elizabeth xbirisi sleepyden molfix külot beze geçtim çok memnun kaldım şu an elimde yine sleepy cırtlı bez var bitsin hemen molfixe geçicem yine. Yani bence molfix ✌️
Saglikci Kızım 8 aylık neredeyse tüm bezleri denedim (meraktan). Sleepy bacaklarını bildiğiniz kesiyor biraz iri bir bebekse. Molfix pure and soft harika bir bez bir de goon. Goonu gece kullanıyorum yan bantları esnek değil, ama Molfix özellikle hareketli saatlerde müthiş. İkisi de pişik vs yapmaz, idrarı kakayı taşırmaz. Goon 4 beden sleepy 6 bedene eşit bence bu arada bilginiz olsun.
xbirisi Saglikci ahh çok teşekkür ederim ☺️ molfixi denemeye karar verdim. evet sleepy’nin bant izleri beni de çok rahatsız ediyor 😕 bu arada uyku tulumu postunuzu görmüştüm. hala woolnatt’tan memnun musunuz? biz de onu almayı planlıyoruz
Saglikci xbirisi rica ederim, evet çok memnunum hala 1 ayı geçti. Şu an öğle uykusunda bile üstünde. Ve çok şükür kızım 1 aydır hiç tıkanma hırıltı gibi şeyler yaşamadı. Bizim için inanılmaz şeyler bunlar çünkü bu konuda aşırı hassas bir bebekti. Bu süreçte tulumu 3 kez yıkamak durumunda kaldım sadece tek ayağı tüylenmiş. Bilginiz olsun sizin için sorunsa ben önemsemedim bir ada jiletle ufak ufak kazırım tüyleri diye düşünüyorum ☺️
xbirisi balmom iç iki tarafta da uzun bir şerit var onu koparıyorum sadece. kaka taşması dışında sorun yaşamadım. o da belden taşıyor 🤷♀️
Gokaysaadetokan xbirisi canım ben dogdugundan beri sleepy kullanıyorum dediğin gibi hiç pişik yapmadı iz oluyorsa ve taşıyorsa kakası bir numara buyugunu alabilirsin ben oyle yapıyorum daha rahat eder
alperesra Ben once molfix kullniyodum siznti cok yaptgi icin defstrdim simdi sleepyi kullnyrm cok memnunm..