minikailemmm Zene2023 bebek ne zaman isterse o zaman gelir bizim bişeyler yapmamız hep boş 😂beklemekten Baska care yok 😂
Seremet58 paputmoms bende de 3 dikiş vardı ama bana kesi atılmadı şükür 🤲🏻 O değil bende basur oldum ne çok ortak şeyler yaşamışız 😬😂
paputmoms Seremet58 ay evet ya gerçekten öyle 😁😁😁 hangi tarihte doğum yaptın canım onu da söyle bakalım o da aynı gün olmasın 😂😂😂 bizim 17.06.2020 akşam saat 20:40 😬 ben bir gün öncesi sabah 9 10 gibi sancı çekmeye başlamıştım oysaki
Seremet58 paputmoms eşiniz destekçi olmuş en güzelide bu zaten bana da eşim öyleydi Doğum bitene kadar elimi bırakmadı parçalamışım resmen adamı sesi çıkmadı 😂
paputmoms Seremet58 ayyy yazık ya ben Mardinde devlet hastanesinde doğum yaptığım için eşimi almadılar ama ebe sağolsun arada destek olması için alıyordu kapı eşiğine güvenlikçi de akrabaydı sorun olmadı çok şükür 🤲🏻😁
Mom62636362 Zene2023 ben ilişkiden dolayı erken doğurdum, dolayısıyla tek tavsiyem bu.. Ama vaktinde gelmesini beklemenizi tavsiye ederim
Seremet58 paputmoms bende 26/07/2020 Pazar saat 11.25 te Doğum yaptım canım benim sancılar da Cumartesi 06.30 ta başlamıştı 😬😂
eceecem Sen ne yaparsan yap bebek gelmek istediği zaman geliyor.Ben 9 ay boyunca aktiftim hiç durmadım ama benim bebeğim 41+2′de geldi oda suni sancı ile.Birde kız çocukları erken doğar derler.🙄
Zene2023 Faray yok bn de yürüyüş işe yaramadı yürümekten bacaklarım hamlastı alt karın agrım cok oldı Ama yine de ne yazık ki olmadı🙄
Seremet58 paputmoms olsun valla hiç yanında olmamasından daha iyi en azından arada olsada gelip destek olmuş ☺️
Zene2023 nurarslnn amin allah razı olsun hurmayıda yiyorum diğerlerinide yapıyorum bizim kız gelmek istemiyor sanırım
Zene2023 Deletedmom9 babası asker çok özledim belki olduğu yerde yollar kapanmadan gelir izne o yüzden beklemek istemiyorum
Zene2023 EfEce bizimki de zamnı bekliycek sanırım ama şuan çok az sancım var gibi eminde değilim ilk olduğu için