Seremet58 zaten onu kucağına aldığın an bitiyor ah ah zordu ama o bile güzeldi ya ben evden hastaneye yürüyerek gidip geldim bulaşık makinem olmasına rağmen bulaşıkları elimle yıkadım sancıdan oturamıyordum gece boyu uyumadım benim sancım da yeterliydi açılmam uzanıp nat bağlayınca yavaşladı o yüzden evde çektim ta 4 cm olana kadar yatmadım hastanede 4 cm oldum hastanenin bahçesinde tur atmama izin verdiler o da ebemiz eşimin müşterisiydi eşim bayan kuaförü sağolsun çok yardımcı oldu sancı geldikçe belime masaj yaptılar… Keşke burda da olsaydı o dediğinden en azından doğuma 1 saat kala biraz güç toplardım benim bacağıma kramp da girdi sağ bacağıma ebeyi tekmeledim hala hatırlar gülerim 😂 sonra plasenta patladı 🤦♀️ etraf kan revan dikişim atılacağı sırada temizlikçi ablaya abla Allah için bırak ben temizleyeyim dedim he kalk o halinle temizle dedi ayağa kalkarsan şükret kaç saattir çekiyorsun sana nasıl yaptırayım dedi 🤦♀️ ne gündü ya 17.06.2020 ❤️🤲🏻