pasaninannesi [bilinmeyen] evet bende böyle okudum. Bir şey sorcam sana canım benim sütüm azaldı gibi hissediyorum ya eskisi kadar dolmuyor hiç 🤷🏼♀️ Bebeğim 5 aylık artık 300/500 gram arası alıyor ama zaten kilolu bi bebekti doyuyor mudur diye endişe etmeye başladım ben
miliaris Hande bizde 6 ay 20 gunluguz ben bir ogun meyve ya da sebze bir ogun yogurt veriyorum, bazen tek ogun meyveli yogurt zaten fazla yiyemiyor🤷🏻♀️Zamanla artiyor galiba ogun sayisi..
pasaninannesi ebruaren bilmiyorum ki canım hastayım acaba sütümün tadı mı değişti diye düşünüyorum. İlgisini etraf çekiyor diye sessiz ortamda emziriyorum ama yine yok beş dakika emiyor bırakıyor. Gece güzel emiyor sadece
Eds Kizlar benim 2 cocugum ve etrafimda gordukleeim tek ogun verilen bebekler bir muddet sonra yemeyi reddediyirlar ilk zamanlar onlara degisik geldigi icin yiyip sonra vazgeciyirlar bana gore bebek anliyor 6 aydan sonra herseyi ve yemek duzeni de uyku gibi olusmasi gerekiyor bana gorrde 3 ogun ama azar azar tadimlik da olsa 3 verilir maksat kahvalti oglen ve aksam yemegi bu duzsnw alisirsa yemesi guzel olur diger turlu 1 yasindan sonra bebegi 3 ogun yemwyi yesiremezsiniz😉benden soylemesi
TgcDvc Hande ondan snra cocuk kusuyo kusuyo 1 yasında 2 yas midesi.. ne kadar yiyorsa o kadar veriyorum ben zorlamanın anlamı yok akılları var maşallah herseyi biliyolar sız yavas yavas başlayın fazla yiyince daha fasla vitamin almıyolar zateb ömür boyu yicekler Allah nasip ederse
Arven10 Hande ben de tek öğün başlamıştım o da tek öğün mama veriyordum mamayı bıraktık ek gıda ver tek öğün deri doktorumuz şimdi 10 aylık 3 öğün yiyor 10 defa fln da emiyor yavaş yavaş öğünleri arttırmak mantıklı
Kelebegimm pasaninannesi Benim oğlumda öyle. Bırakınca da bidaha doymuş gibi almıyor memeyi. Sadece geceleri doya doya emiyor.
Mehtap42 Balannesi benim kızım 11.ayda hak pütürlü gıda yedirtmiyorum sadece çorba sıvı gıda alıyor reddediyor.sizce düzelir mi diş çıkmadı gala o yüzden mi acaba ye düşünüyorum diş çıkınca yer diye umudum sizin fikriniz nedir
Bereninannesi Mehtap42 bu konuda bı fıkrım yok ama kontrollu bı sekılde versenız yemezmı arpa şehrıye corbası mesela
Balannesi Mehtap42 Onların damakları da en az diş kadar keskin 😊 Elinizle minik minik lokmalar vererek alıştırabilirsiniz zamanla boyutu büyütürseniz alışacaktır.
Bereninannesi Hande altıncı ay kontrolumuzde doktora gırmıstık bende ıkı öğün veriyodum doktor arttırmamı soyledı cunku gece cok uyanıyor demıstm aclığından uyanıyor olabılırdi sütüm de cok cok az hem öğünleri arttır hemde gece uyumadan önce kasık maması verebılırsın dedı
Bereninannesi Mehtap42 alışkın olmadığındandır siz ısrarla vermeye calısın o çıkarıyo diyip püreye devam edersenız nasılsa arkasından püre geliyo diye secmeye devam edıcektir.. ama birde bilmediği için boğazına kaçırabılır Allah korusun dıkkatlı verin o yuzden
Mom120 Daha bebeginiz cok kücük zamanla ek gida ögünleriniz artacaktir baslarda öyle oluyo. Zaten zamanla cocugunuz da hissettriyo bazen ogluma süt yaparim eliyle iter ac oldugunu bildigim icin yemek veririm onu yer. Zamanla artirirsiniz ögün sayilarini☺️
Bereninannesi Mom120 ahaha bende aynı bakmadan cevaplayıp sonrasında farkettm o cocuk suanda 1 yasındadır 😂😂
Puhukuzusu Hande dr Görkem astarcıoğlu da kitabında 2 ay tadımlarla geçecek diyor doğru yoldasınız. Ben de çevre baskısı olayını düşünüp şimdiden strese girdim kesin herkes karışacak niye vermiyorsun neden bunu vermiyorsun niye az veriyorsun vb vb şimdiden sinir oluyorum karışma ihtimallerine 🤦♀️
Moondem Puhukuzusu 2. Aya girdiginde mi ek gidaya gecmeli . Benim bebegim 20 günlük ve sütüm kesildi hic dogru duzgun anne sutu almadi mamayla besleniyor ve sanki gelismicek gibi ek olarak vitaminler vermem gerekiyor gibi hissediyorum 😔😔