Hande Hayır doğru olan sizinki 😊 Minicik mideleri oturmamış sindirim sistemi bebeğe eziyetten başka birşey değil. Zaten hayatı boyunca yemek yiyecek önemli olan kaşığa alışmalı farklı tatlara alışmalı. Oğlum 9 aylık ek gıdayla ilgili çok fazla kaşık reddi oldu ısrar etmedim zorlamadım yemek istemiyorsa vermedim hele öyle tabak dolusu yemekler hiç vermedim. İstediği kadar veriyorum bazen bir kavanoz kadar bazen iki üç kaşık.