Eylul-92 evet izmir’deyim, artçılar devam ediyor haliyle hep gerginim, hala gece uykusu uyuyamadım. Ailemizde bir şey yok ama korku duyuyorum çok. Bekliyoruz, elimizden bir şey gelmiyor.
Öğün sorunuzu doğru anladığımdan emin değilim. Anladığım kadarıyla şöyle söyleyebilirim, Mesela ¼ havuç, bir adat baby patates, bir adet baby kabak( küçücük kabaklar ve patatesler oluyor ya hani, onlardan bahsediyorum) şeklinde hazırlayacağınız bir çorbaya, bir tatlı kaşığı pirinç ekleyerek bir veya iki öğünlük çorba elde edebilirsiniz. Bebeğinizin yeme kapasitesini siz daha iyi bilirsiniz zaten. Kalan öğünü kavanoza koyup buzdolabında bir gün muhafaza edebilirsiniz, hiç sorun yok. Siz bebebiğiniz yediği kadar teklif edin, kalanı kaldırın.
Ben tadım döneminde her tadımdan sonra emzirmeye devam ettim. Tadımlar bitipte bir öğünde katı gıdayla karnını doyurmaya başladığında her öğünde emzirmeyi bıraktım. Ara öğünlerde anne sütü vermeye devam ettim.