Eylul-92 kusura bakmayın, sabah gördüm yazınızı, tam yazıyordum ki yine iki depremle gerildik🤦♀️
Arkadaşların önerilerini de okudum şimdi, bende de aşağı yukarı aynı şeyler var, hatta bir arkadaş instagramda “güncel anne” diye bir doktorun paylaşımını atmış, takip edin siz de onu , ben de çok faydalanıyorum.
Tarhana veriyorum ben artık gün içinde, özel yaptırdım bir yere, bebek için organik. Sebze çorbaları yapıyorum, azıcık pirinçli yoğurt çorbası yapıyorum, daha mercimek vermedim ama ver diyenler de var, doktoruma danışmam gerek o konuyu.
Kahvaltıya başlıyoruz yavaş yavaş, yumurta sarısı tadımını bitirdim, bugün tatlı lor tattırdım, önümüzde ki günlerde pekmek ve evde yaptığım bebe bisküvisinin de tadımlarını bitirip kahvaltı karışımını hazırlayacağım artık.
Sebzelerden brokoli, yeşil fasülye, bezelye, pancar, kereviz tadımları yapabilirsiniz.
Aklıma gelenler bu şekilde, yardımcı olabileceğim bir şey olursa sorabilirsiniz😊