Busraa_1 3 mayıs doğumlu oğlum gaz ve kolik ama şu son haftadır çok şükür düzeldi gündüz 20 dk uyuyor uykuus gelince uyutuyorum gece 2, kere uyanma var. Sürekli oyun istiyor herşeyi ağzına götrüyor peşimden ağlıyor babası tek aşkı:)) Diş yok hala ama kaşıntı çoook emekleme dönme maalesef yok biraz hımbıl oğlum :))