Dzz Bende diyorum bu bebe neden böyle oldu demek herkes aynı dertten muzdarip 1 saatten fazla uyumuyor gece gündüz uykuları geriledi geceleri uyur gezer gibi mizmiz sürekli emiyor gece ful emziriyorum heralde 🙄 öyle durmayınca kucağımda hafif sallıyorum dişten mi böyle oluyorlar anlamadım ne zaman düzelir acaba
Oykutosum Busraa_1 şuan sürekli kucağımda olmak istiyor babadayken bile gözü hep bende. Alayım diye gözümün içine içine bakıyor. Bizim uykumuz aksine düzeldi çok şükür 🧿 bu Ara babanne ve ananne evlerini yadırgamaya başladı evini arıyor gidince
ilkey27 Busraa_1 Mayıs 26 doğumlu oğlum emmek istemiyor meme yerine biberonda su içmek istiyor önce gece uyanır emzirir yatirirdik şimdi gece emmek yerine su içiyor ve ayakta sallayıp uyuyor bunu da yeni öğrendi
Gnsckr 27 mayıs doğumlu kızımız var .. Ama gündüz asla durmuyor hep yanında istiyor gittiğim an bağırıyor :) Dolayısıyla evle ilgili hiç bir şey yapamıyorum:( Yorgunluk , uykusuzluk Mayıs doğumlular mı böyle acaba ?:)
beyzaytr22 Sezenaksukarademir bizde öyle uyuyoruz ama bu ara o bile fayda etmiyor bizde 25 günlükten beri yüz üstü uyuyoruz 🤦♀️ Ne yapacağımı şaşırdım
Sezenaksukarademir beyzaytr22 kıyamam inşallah bir an önce düzelir. Ben bazen yatırırken tşörtümü geçiriyordum yastığa. Belki benim kokumla uyumak ister diye dene istersen
beyzaytr22 22 mayıs önceden gece uykumuz gayet güzeldi şimdi ne oldu anlayamıyorum keşfetmek mi istiyor bir sıkıntısı mı var aç olsa anlarım kilo alımı iyi bez sayısı iyi bir türlü bulamadım tam sebebini 🤷♀️
Ikrabebek Busraa_1 21 mayıs. Diş sıkıntımız var yüzümü ısırmak istiyo sürekli mız mız. Uykumuz iyi çok şükür. Mama reddi vardı onu çözüyoruz inşallah. İlgi bekliyo sürekli iş yaptırmıyo yanında durayım hep
beyzaytr22 Boncuk_34 aynen bizde öyle okuduklarım hep mevcut diş diyorum ama hala yok sürekli sürtmek istiyor kucak ilgi Ve uykusuz bir annenin enerjisizliği bazen neşeli gibi oluyor çok güzel sesler gülücükler sonra bir anda ağlayabiliyor bir dakikası bir dakikasını tutmuyor 🤷♀️😄Allah yardımcımız olsun 🌸
Ikrabebek BeautifulMother1 bende 07.25 de doğurdum. Ama benim kızım biraz erken geldi beklemiyoduk 35+5 te 😊 o diş sıkıntısı bizde de var ya. Yüzüme yaklaşsın yeter ki saldırıyo ısırmaya, salya almış başını gidiyo kıyafet yetiştiremiyorum
BeautifulMother1 Ikrabebek aynen bizde öyle bazen saçlarımı çekiyor 😂 ilgilenince duruyor da mutfağa felan gitsem hemen ağlıyor
Ikrabebek BeautifulMother1 artık anneyi tanıyolar hep gözümün önünde olsun istiyo. Babasının kucağında bile gözü bende. Babası da yeter bakma bana bak diyo yüzünü çeviriyo çocuğun 😁
BeautifulMother1 Ikrabebek evet biz de oyle bir de sürekli nöbet görev derken az görüyor sürekli evde birlikte olunca daha çok anneyi istiyor 😇su veriyor musunuz birde ek gıdaya başladınız mi