Mrv-_- Mom091 muhtemelen zedelenen doku tekrar darbe alınca yoğun acı oldu, bu yüzden kulak çınlaması olmuş olabilir kulağınıza çok yakın anladığım kadarıyla.. büyük geçmiş olsun
Mom091 Mrv-_- merhaba, kulağımdaki çınlama geçti fakat şişlik tam olarak inmedi. Hala biraz şiş. Ağzımı açtığımda darbe aldığım yerin sancıması da devam ediyor. Sizce bir sorun teşkil ediyor mudur?
Mrv-_- Mom091 bu kadar saat sonra kötü bir durum olacağını sanmıyorum fakat ezbere konuşmak da istemem, ağrıması çok normal hem darbenin şiddetine bağlı bir travma vardır hem de ağzınızı açtığınızda deri gerildiği için acı yapar.
Mom091 burcu1234 çınlama geçti, şişlikte bayağı azaldı. O yüzden gitmedim. Çok teşekkür ederim sorduğunuz için❤️ Çok şükür iyiyim🙏🏻