Mom091 Mutlaka gidin. Tarifde edilmez herkesde aynı olmaz tabi ama öyle bi çınlama ki uzun tiz bi ses. Hiç kesilmiyo. O kulağının üzerine yatınca dahada yüksek. Acile gitme gece falan çünkü acillerde işitme testi yapmıyolar özellerde dahil. Yani ankarada öyle istanbulu bilmem. Ben o yüzden akşam acile gittim doktor sabah çağırdı ama teşhisi koymuştu. Netleşmesi için işitme testi demişti. İhmal etmeyin