Mehtee 2 aylık olduğundan beri ellemem uyur bölersen uyku kalitesi de düşüyor zaten kendi şaşkın oluyor afallıyor yazık. Kendi uyanıyor merak etme ben başlarda tedirgin oldum kuş uykusu misali bi gözüm açık uyudum nolur nolmaz diye alarmlar kurdum. Baktım alarm çalıyor ama uyuyor hala ellemedim sonra sonra alıştım şimdi uyuyorum o uyanınca kıpırdanıyor zaten rüya bile görsem hissedip uyanıyorum öylece bakıyor oluyor ağlamıyor da 😊😊 uyandırmayın alışırsınız