Mehtee 2 ayindan sonra uyandirmadim geceleri. Ama gündüz takip ederdim saatlerini 3 saate bir emzdirirdim. Simdi 7 aylik olduk hep ayni gidiyoruz en son gece 12 uyandirmadann emzdirirdim yatiriyorum ve sabaha karsi uyanıyor. En geç 6.30 gibi uyabiyoo açlık krizine girmiş halde 😌🙂 bu arada kizim 7 ay 1 haftalık, 8 kilo