yanlizanne Ceydakoruc amin canım inşallah 🤲🏻 evham benim göbek adım olmalıydı zaten eşim de hep kızar çok evhamlsin paniksin der 😁napiyim elimde değil 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
yanlizanne Ceydakoruc evet evet 50yasina da gelse öyle akicak şimdi daha iyi anlıyorum canımız annelerimizi 😌
Balbebekannesi yanlizanne Ben Hipp kullanıyorum . Bebekten bebeğe mama kullanımı farklılık gösteriyor aslında , Aynı mama Bazılarında kabızlık gibi sorunlara yol açarken , bazılarında olmayabiliyor . Deneyip görmeniz lazım
Ceydakoruc Kavinsmom nooo onu söylemem o kendini biliyo 🤪😂 bana yakalandığı için isim falan değiştiricekti🙄
Dorika Bence mama başlaması lazım doktorunuz söyler. Hipp kullanıyorum şuan 5,5aylık 8300kg canım danış doktoruna beklemenin bi anlamı yok süt ve mama devam edersiniz ek gıda da var zaten geçmesin şu günleri çocuğun geri dönüşü yok bugünlere
Ceydakoruc Kavinsmom yalan ki ne yalan🤦🏻♀️ gerçekten bir çok arkadaşımın burda yalanını yakalamışımdır🥴
Minica_Eylul yanlizanne kilo fazla diye iyi olacak diye bidi yok benim kızım 9.ayda o kadar kiloydu.. minyon olacak..bizde öyleyiz.. gelişimde sıkıntı yoksa kiloyu sorun etmeyin o kilolar ilk 6 ay önemliydi
yanlizanne Minica_Eylul burdaki kiloları duymak piskolojimi bozuyor sanırım🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️çok şükür bı sıkıntısı yok bebeğim yaşıtlarına göre çok erken emekledi aktif bı bebek yerinde durmuyor eşimde ondan kilo almadığını söylüyor .ek gıda da sıkıntı yok seviyor masallah .. sadece emzirirken pek emmek istemiyor ..hayırlısı bakalım elimden geleni yapıyorum sağlıklı olsun da kilo gelip geçici dediğiniz gibi 🙂