Bebeklerde bazen atak dönemleri olabiliyor , reddediyorlar , sabırla üstesinden geleceksiniz . Sağdığınız sütü kaşıkla verin , biberonla verin , Farklı yollar deneyin . Eğer olmuyorsa da mama vermenizde sakınca yok , doktorlar kilo alımı az olan bebeklerde öneriyor mamayı .