Zeydbus
[bilinmeyen] sen bilirsin yine de ama doktoru çok fazla dinlemiyorum ben zaten 1-2 ay sonra diş çıkarma dönemine girecek yemek istemeyecek iştahı kesilecek şimdiden yesin en azından diye düşünenlerdenim:) o yüzden anneme kayınvalideme Birsey demiyorum bebeğim gazlı gaz yapmayacak her seyi veriyorum ve seviyor da