Neib serebro 6 Aydan sonra 6-18 e geçmiştik,başta biraz zorlandı ama zamanla alıştı,bu süre içerisinde de eski emziğini verdim ara ara,doktorlar diş ve çene yapısının sağlığı için değiştirin diyorlar ondan değiştirmiştim🤗
serebro Neib yani benimde o yüzden aklıma takıldı. Ebemize doktorumuza da sorarım pazartesi günü yanlış kullanımla sıkıntı yaşamasını istemem
Neib serebro siz bir deneyin isterseniz alırsa yararına olur arada eski emzikle destekleyebilirsiniz😊
serebro Neib dönüşümlü mü vermeliyim? Sadece uykuya geçişte kullanıyoruz normalde 2 3sn tutar ağzında 😊
Deletedmom510 serebro 14 aylık kızım hala 0-6 kullanıyo gerçekten boşuna para verip aldım çünkü kocaman ve öğürüyo kocaman geliyo ağzına bi sakıncası yoktur inşallah
Neib serebro bizimki gece gündüz ağzında😅 sizinki sadece uykuya geçişte kullanıyor ise bir sıkıntı olmaz bence şimdilik bi süre daha 0-6 verin