berkusbalii Arasannesi bir sürü şey almışsınız güle güle giysin :) biz erkek reyonuna bakmıyoruz bile hiç aklımda olsun belki bize göre d bisiler vardır
Arasannesi berkusbalii tesekkurler.evet bakmanızda fayda var bazen kız erkek karısık alınabılıyor gercekten gıyecegı guzel seyler oluyo🙂