berkusbalii martta doğum yaptım, Erzurum’da yaşadığımızdan astronot montlardan almak istedik ama asla bulamadık o zamanlar, o yüzden bu sene çıkar çıkmaz bir tane kaptık hemen. H&M’den aldık, tam bir fiyat performans ürünü, botu da aslında bu sene gerek yoktu ama güzel diye aldım, o da beklediğimden güzel geldi. Tam sezonda yakalayabilirsek bir tane daha düşünüyorduk, garanti olsun diye almıştık ama öyle iyi çıktı ki fazladan olmasa da olur🌸🌸