minik_koalam Deletedmom5284 sodayı deterjan gözüne mi yoksa perdelerin üstüne mi koyuyorsunuz. Bide deterjan hangisi kullanıyorsunuz
Deletedmom5284 minik_koalam deterjanım Perwoll, deterjan gözüne koyuyorum ben ama doğru mu bilmiyorum inan makineyi bozmasın dikkat et araştırmak lazım
Cileuc Ben hem soda hem şeker koyuyorum.Bazen bulaşık makinası tableti atıyorum.bezen ön yıkamasına çok az çamaşır suyu ekliyorum.karmakarışık ama temizleniyor orası net 🙃
minik_koalam Cileuc bende bu sefer ne bulduysam koycam makinaya galiba 😅şeker, soda, tablet, beyaz sabun 😅makinam kafayı yemese bari
DuygusuzHatun minik_koalam hayır etmio bulaşık tableti olması yeterli güzel temizliosa bi tane temzlemiosa iki tane koyabilirsiniz ben cok memnun kaldım