Arhim Ay çok mutlu oldum afiyet olsun prensese 🥰 benim oğlum yoğur çorbasını sever ,şehriye çorbasını sever (tavuk sulu yaparım ) , köfte eline veririm elinde biraz yer biraz mıncıklar.Bende çok zorlanıyorum çeşit yedirmek istiyorum yapıyorum ama zor yer.pirinç pilavını yoğurtla karıştırıp veririm.kahvaltıda pankek yaparım,krep,ama en sevdiği yine tereyağlı omlet olur omletine sebze kalabilirsiniz.Patates kızartıp eline verin yumuşak olsun ben çok yağlı olmasın diye tost makinesinde yağlı kağıtta az yağ döküp yapıyorum.İstedim ki her şeyi yesin ama yemeyen bebek yemiyor.