Bence zorlamayın…aynı sofrada oturup yemeğe dikkt edin..siz yedikçe onunda dikktini çekecektir.asla zorlamayın.cani istemiyor olabliir..kendimizden empati kurup ona göre davranmamız lazım..çocuklar küçük ama isteklerini gözlemleyin ne demek istediğimi anlaicaksiniz…çocuk şarkısı açıp dikktini dağıtıp yedirebilrsiniz..daha tecrübeli anneler size yardımcı olacaktır..