Busram57 teşekkür ederim. Emmesi için çok uğraştım danışmana bile gittim ama emmedi. Sağarak verdim. Kaç kere meme ucum koptu makina yüzünden acı içinde yine sağdım. Ama artık kendime değil bebeğime zarar vermeye başladı. Sürekli antibiyotik kullanıyordum mastit yüznden. O da bu sütü içmek zorunda kalıyordu ve doktor kesmem gerektiğini söyledi. Hangi anne istemez bebeği anne sütü alsın. Düşe kalka 5 ay geldik rabbime bunada şükür ediyorum ya hiç alamasaydı sütüm olmasaydı diye