Ozgecan3 Dodonay hemşire arayıp banyo yaptır gel 3 gün yapmicak dedi sonra aşıdan sonra yine tekrar edince 3 gün bekledim
Ozlem0009 Dodonay bebeğiniz kaç aylık?ne bileyim ben hergün yaptırmaya cesaret edemem herhalde,ama tabi kotu birsey degil yaptığınız yaz olsa bende hergun yıkarım ama bebeğiniz alıştıysa bi sorun olmaz evinizde sıcakmış