Dodonay Kızlar emşnim sorulmuştur ama bulamadım tam olarak. 2 ay aşısından ne kadar sonra banyo yaptorabiliriz. Dün sabah aşı olduk. Zature ve karma aşıyı. Veremi yapmadılar. Banyo yaptırsam sorun olur mu ?
Busrasy Dodonay Valla benim bebeğime üçü yapıldı hemşire 3 gün banyo yaptırma dedi ama verem aşısından sebep 3 gün yaptırma dedi sanırım. Yani sizinki verem olmadıysa yıkanabilir sanırım. Başka bilen arkadaşlarda yazarlarsa daha iyi olur tabi benim bilgim bu şekilde
Figen Dodonay ya alakasiz olacak ama bişey sorucam ayın 17 sinde 2 aylık olduk sağlık ocağı 31 inde gel dedi siz tam zamanında mi yaptırdınız bir sorun olur mu bilemiyorum sağlık ocağı tek seferde tüm bebeklere yapacakmış gerekçe buymuş
Ada_kiz Dodonay Figen bende iki ay bir haftalıkken yaptırdım aşılar açılınca bozulıyormuş ve tek tek kullanılacak bir ilaç değilmiş ondan dolayı dedi hemşire
Dodonay Busrasy ya banyo yaptırmadan rahatca uykuya gecemiyo. Dün yaptırmadım. Bugün yaptırsam sorun olur mu ki ya. Sormayı unuttum
Muhammedalim Dodonay sprun olmaz bizimde verem önce yapılmıştı diger ikisi bir hafta sonra yapıldı ertesi gün banyo etmiş ama veremde ğc gün yapılmıyor
Eymenikom Figen bizede aynısını dedi 7 Şubatdaymış bizimki de 2 ayını 2 gün geçtikten sonra yapılmış oluyor
Dodonay Figen öyle. Bizimde verem aşısı tüm bebeklere aynı gün vurulacakmış. Aşı o gün açılıyomuş. Olmadık o yüzden onu. Sorun olmaz bnce
Aysrnns Figen aynı bizimde oyle olmuştu verem aşısı 20 kişilik dozlar halindeymiş bi güne biriktiriyorlar bebekleri
Dodonay Ozlem0009 hemen hemen hergün oldu vala. Evim sıcak. Banyo gaZına bi nebze olsun iyi geliyo. Uykuya rahat geçiyo. Cok mu fazla ki 🙄
Ozlem0009 Dodonay bebeğiniz kaç aylık?ne bileyim ben hergün yaptırmaya cesaret edemem herhalde,ama tabi kotu birsey degil yaptığınız yaz olsa bende hergun yıkarım ama bebeğiniz alıştıysa bi sorun olmaz evinizde sıcakmış
Ozgecan3 Dodonay hemşire arayıp banyo yaptır gel 3 gün yapmicak dedi sonra aşıdan sonra yine tekrar edince 3 gün bekledim
Kelebeginannesi Dodonay benimde sizin gibi oldu ben aşıda ateşi çıktı banyo yaptırmıştım veremden sonra yıkanmıyor