Eslemiray cnm astronot tulum al bize almanyadan hediye gelmişti çok memnun kaldım eğer pahali diyosan uyku tulumu da alabilirsin benim oğlumun uyku tulumu güzeldi onuda giydirdiğim oldu mont ’ta almistik ama 1 kez bile giymedi daha bebek olduğu için zor oluyo tulum çok kullanışlı şuan 1 buçuk yaşında mont giyicek ama geçen sene 6 7 aylıktı benimde oğlum