Aselduru88 sevinmen lazım bu büyüdüğünün ,dış uyaranlara tepki verdiğinin,hareket eden cisimlerin onun dikkatini çektiğinin belirtisi.oğlum da yapardı.bayılırdım onu izlerken o kadar ilginç bakardı ki ellerine şaşkın bi ifade ile .şuan 8 ay 11 günlük ayaklarına sardı kafayı.şimdi de aynı şaşkınlıkla ayak ve ayak parmaklarını izliyor hareket ettirip şaşkın şaşkın inceliyor.