paputmoms Mevr hiç olmadı diyemem ama diğer bezlere göre çok çok iyi sayılıdır çünkü bazen bebeğim kaka yapamıyor popoya zeytinyağı sürünce çok yapıyor o taşıyor o da olsun o kadar canım
Mevr paputmoms Sleepy kullanırken dediğiniz gibi oluyordu ama sonra bütün bezler sızdırma yapmaya başladı çıldırcam gerçekten kış da geldi çamaşır kurutmak da zor napcam bilemiyorum gerçekten
Mevr tubbaaa ben de 5+ mı alsam acaba ama kilosuna bakarsak 5 bile büyük olmalı ben anlamadım bu işi yahu 🤦🏻♀️
hacer33 Goon premium 5 numara külot bez kullanıyoruz çok nadir sızdırma yapıyor. Gece uyanıp çok su içmesine rağmen taşma sızma olmuyor. Hatta bezen sabah kakasınıda yapıyor o bile taşmıyor. 16 aylık oğlum.
hacer33 Mevr prima kullanıyordum daha önce ona göre biraz daha geniş. 4 numara kullanmak gerekirken 5 alıyorduk sünnet oldu diye o zaman bile sızmadı ve güzel sarıyor vücudu. Suan yaklaşık 11 kılo 5 numara ıdeal oluyor. Gece için sleppy nin yeni çıkan bezlerinden deneyeceğim. Lavantalı. Beğenirsem onuda yazarım.
tubbaaa Mevr inan bizde aynı şeyi dedik eşimle 6 numara sızdırmadı şuana kadar inş böyle devam eder bacaklı ise bebişin bence 5+ dene ama arasında 1 parmak kadar kalınlık 2 parmak kadar uzunluk var canım 5 ile 5+ arasında
paputmoms Mevr valla işimiz zor napalm 🤦♀️😬 yaz gibi çek üstüne tek kat zıbın oldu bitti şimdi kat kat giydiriyoruz çoğu zaman giydirdiğimde huysuzlanıyor durmuyor dönmeye de başladı nasıl olacak Allah yardımcımız olsun 🤕
Mevr tubbaaa çoklu paket almıştım 5 numara olmadı onları gündüz kullanırım denemek için 5+ Aliyim ben o zaman
Mevr paputmoms heh aynı durum bizde de var işte çocuk bi zıbınla yatmak istiyor lahana gibi giydiriyorum mecbur 😄bi de nefret ediyo giyinmekten
Fly35 Prima püre alın şuan piyasadaki en iyi ürün parası da ona göre tabi, denemekte fayda var, en azından pişik yapmaz
Mevr Fly35 hiç pişik sorunumuz olmadı şükür bir sürü bez denedim primanın da primium care aldım gece için onu önermişlerdi ama oda sızdırdı malesef 🙄
Mevr bossbabysmom valla genel kanı o yönde ben de anlamış değilim aslında bezi bence büyük şuan ama yine de sızdırdığı için gece için bi büyüğünü denemeyi düşünüyorum bakalım 🤷🏻♀️