Mevr Merhaba anneler 🙋🏻♀️ Benim 8 ay 24 günlük bir oğlum var. Biraz kilolu olduğundan bez konusunda hep sıkıntı çektim. Ya çok sıktı ya çişi sızdırdı vs en son Molfix kullanmaya başladım çok da memnun kaldım hiç sızdırma olmuyordu poposuna iz yapmıyordu pişik sorunumuz hiç olmadı şükür. 2 hafta önce geceleri çişi çıkmaya başladı ben de beden küçük geliyor herhalde diyip 5 numaraya geçtim. Ancak 5 numarada da aynı şekilde her gece sırıl sıklam uyanıp ağlıyor hem uykusu bölünüyo hem de kış geliyor hasta olacak diye ödüm kopuyo son birkaç gündür iki kez çişi çıkınca Prima Primieum Care aldım ama maalesef onda da aynı şey oldu. Var mı bir çözüm bilen ya nolur yardım edin vallahi yıldım gece üstünü değiştirmekten kıyafet dayandıramıyorum artık 😔😔
Perissmom Mevr kaç kilo bebeğiniz? Benim bebeğim 8 aylık 9200 gr, aynı sorun bizde de var. 4 no molfix pure and soft kullanıyorum, 5 numara sleepy külot bez denicem gece için
Ozgurbebek Mevr sleepynin gece bezini denediniz mi arkadaşlarım çok memnun bende deneyeceğim benim oğlum da çıkıyor gece ama artık büyüdü tek bez le gece geçmiyor hepsini denedim ise yaramadi o yüzden mama içmeye kalkınca değiştiriyorum 1 defa sızıntı olmuyor sleepy gece bezi alicam şimdi bakalim inşallah söylenen kadar iyidir
tubbaaa Mevr aynı şey bizde de var molfixe geçtik 1 ay oldu sızdırıyor her gece uyanıyor 15 aylık 12 bucuk kilo 5+ var dedi arkadaslar onu dene dediler 6 ya mı geçsem direk bilemedim bacak yapısı da kalın
Mevr Perissmom 10,850 kilosu canım, burda bi postta külot bezlerin daha çok sızdırdığı yazılmıştı hiç denemedim o yüzden 🤷🏻♀️
Perissmom Mevr 🧿 maşallah tontişe, bilmiyordum daha çok sızdırdığını her gün çarşaf değiştirmekten, üst baş yıkamaktan yoruldum. Belki bir bilen çıkar, bekleyelim🙋🏻♀️
Mevr Ozgurbebek denemedim ama prima için de aynısını demişlerdi iki kez değiştirdim dün gece sızdırdı da ☹️ Ya karnı acıktığında uyandığında değiştiririm ama daha açlığa uyanmadan ıslanmaya uyanıyor 😔
Ozgurbebek Mevr prima dar ve uzun o yüzden çok sızdırıyor sleepy daha geniş ve uzun külot bezleri özellikle ben külot bez kullanıyorum aylardır
Mevr Ozgurbebek ne kadarlık bebeğiniz? Külot bez kullananlar hep gece cırtlı kullanıyorum dedi ben o yüzden hiç almadım
Mevr tubbaaa ben 4+ kullanıyordum sızdırdığı için 5e geçtim ama aynı şey devam etti bi dene istersen yine de
paputmoms Mevr hiç olmadı diyemem ama diğer bezlere göre çok çok iyi sayılıdır çünkü bazen bebeğim kaka yapamıyor popoya zeytinyağı sürünce çok yapıyor o taşıyor o da olsun o kadar canım