Ecem10
ben 4-5 ay yaptım sonra geçti, rahat ol.
bizim belirti ; kakada kanlı mukustu.
iki çeşit alerji varmış;
1-test yapılınca pozitif çıkan,
2-test yapılınca negatif çıkıp aslında alerjisi olan ,2. Grup deneyerek ne olduğu bulunan ve 15. Ayda kendiliğinden geçen.
bizimki 2. Gruptu ilk olarak süt ve süt ürünlerini kestim ,4 hafta sonra açtım geçmemişti, yeniden 3 ay kapattım ,3. Ay sonunda açtım geçmişti .
Vegan ürün yedim herşey geçiyor merak etme .