Sudeszr @Perizekaliyim07 Benim oğlum da 2 ay 17 günlük, geceleri sorunsuz mışıl mışıl uyuyan çocuğum son 3-4 gündür gece 2,3,4 Allah ne verdiyse.. İstanbul dayız hele bu gece pışpışlamalara ağlayarak eşlik ediyor, çok huysuz. Ne oluyor bu bebelere hanımlar??