Alpinannesi1 canımm burada hep öneriyorum dökülme yaşayanlara. İnstagramda doalkozmetik diye bi sayfa var. Ürün yorumlarına kullanıcı memnuniyetlerinide oku. Keratin sütü diye geçiyor ürünün adı. Alan herkes çok memnun. Ben kullandım 7 ay gitti. İlk kullanımdan itibaren dökülmemi anında durdurdu. Saç tellerimi kalınlaştırdı,uzattı. Onca şampuan krem yağ denedim inan bunun kadar etkili bişey daha görmedim.