Leylaciltas Papatyaseverr canım bnmde bebeğim erken doğdu emmedi meme ucumda yoktu birinin üç gün direndim vermek için kontrole gidince saralık olmuştu sağma makinası aldım iki hafta hep sağıp verdim kaynanam yanımdada değildi geldiğinde 3 haftalık oldu saralığıda geçti emdir dedi sen verme o ağladıkça acıktıkça ara ara mememi veriyorum ama içim rahat etmiyor doymuyor diye yine sağıyorum ama eskisine göre sağımlarım azaldı biraz daha geçerse bıraktırıcam işallh sizede öneririm
Papatyaseverr Leylaciltas kuş benimki küvezde kaldı 31 gün orda da biberonla veriyorlardı sütümü alıstı tabi emzirmeye gittiğimde bikaç dk emip bırakıyordu eve gelincede böyle olunca hemde kilosu 1800 dü kilo alımı artsın diye sağarak vermeye devam ettim ara ara teklif ediyorum ama kabul etmiyor memeyi zaten artık tutmaz 8 aylık oldu benim sütüm düzenli sağdığım için arttı azalma olmadı şükür hala güzel geliyor sadece insanı biraz yoruyor o kadar ama şikayetçi değilim
Annebal Perissmom bende 9 aydr sagyrm sutunuz nasil peki bide nasi sagiyosunz benm baya baya azaldi cok uzuluyrm…
Perissmom Papatyaseverr benim de bebeğim çok süt içiyor hala, 8 aylık. Yetmediği yerde mama veriyorum gece sağamam artık çok yoruluyorum😔
Papatyaseverr Perissmom gerçekten insanın vücudunu yoran birşey ama buda bebeklerimizin besin kaynağı sunun surasında bi bu kadar daha sağarız sonra zaten artık kendi yemek yer 💜
Papatyaseverr Busramusti bize fayda etmiyor canım ya çorbada içirsem içine bide bebek ekmeği didip atıyorum 2 saat en fazla bide cok acken ek gıda da yemiyor yani biraz doyuruyorum sütle oyle içiyor çorbasını
ikimelek Busramusti 7 buçuk aylık ikizlerim hala 3 saatte bir gece gündüz sağıyorum 2 saatte bir besleniyorlar gündüzleri gece de 3 saatte bir besleniyorlar ek gıda çok istekli değiller hala öğün oturtamadık
Busramusti ikimelek ay bide iki çocukla iyi sağıyorsunuz benimki bazen durmuyor sağmaya zor fırsat buluyorum Allah yardımcınız olsun
Perissmom Annebal 6 aya kadar çoktu sütüm, dondurucu stoğu bile vardı ama şu an yarı yarıya azaldı. İki memeden günde 500 cc falan çıkıyor herhalde iki sağımla. 15 dk sağıp, sonra yarım saat dinlenip 5 dk daha sağıyorum her bir memeyi
Annebal Perissmom ya benmde ole oldu 6. Aya kdr okdr cok sutum vardiki ama daha sonra bitme.noktasina geldi..500 cc geliosa bence cok iyi.. bnm 300 -360 cc arasi gelio o derece azaldi ama 4 saatte bir sagyrm ben siz gunde sadce 2 defami sagiysnz
DPK12-_ Busramusti Yok canım anladım başta üzülüyordum ama şimdi üzülmüyorum nasip kısmet işleri bunlar benm vardı ama yeterli değildi önce emzirirdim o uyurken sağardım dolaba atardım kalkardı bi daha emzirirdim doymazsa dolapta sağdığım varsa onu verirdim yoksa mama bi ara hatta çok iyidi ama kardeşime araba çarptı bize gelirken onu duyunca çok üzüldüm azaldı yine günde iki üç kere emiyordu ama yeterli gelmediği için mama veriyordum şmdi hiç memeyi almıyor az geldiği için tutmuyor memeyi . Sağlıklı olsunlarda varsın mama yesinler yapacak birşey yok bende mamayla büyümüşüm Allahıma şükür hiç bir sağlık sorunum yok vejeteryan olmama rağmen bide düşün yeterki sağlık olsun yapacak birşey yok kısmet
Perissmom Annebal evet iki defa sağıyorum, eşim şEhir dışına gidiyor iş için hep tek bakıyorum gün içinde sağacak vaktim olmuyor. Bebek büyüdükçe yemek, çamaşır vs zaman yetmiyor gün içinde. Gece sağmak lazım aslında en iyi süt arttırma yöntemi o ama yorucu
dertlikerkenez Busramusti Allah hepinize bol bol sabır ve vakit versin. ☺️🌸Bu kadar iş güç arasında bir de ona vakit ayırıp uğraştığınız için çok zor bir iş yapıyorsunuz bence.