Busramusti doğduğundan beri sağıyorum erken doğdu emmedi 8. Aya girmemize birkaç gün var bende artık yetişemiyorum zorlanıyorum sütüm var ama bebeğim cok sık acıkmaya başladı ek gıda falan fayda etmiyor hala 2 saatte bir besleniyoruz biz gün içinde bi gece uzuyor beslenme arası bundan dolayı zor yetişiyorum yoksa sütüm var eğer yetişemezsem gece mama veriyorum bir kere benim bebeğim iştahlı ondan yetişemiyorum ama çok yetişemezsem iki kere mama alıyor ama sürekli değil arada günlük 730-750 ml süt sağıyorum onu bitiriyor üstüne corba işte bazende mama bazen sütüm daha fazla oluyor onuda bitiriyor komple gece sağmıyorum sabah fazla sütüm oluyor gece içer diye dolaba koyuyorum onu bile gece olmadan bitiriyor artık herhalde gece sağımlarına yakında başlıcam yine