Benimde 3-4. Aylarda meme reddi ile beraber sütüm kesilme aşamasına geldi. Bende stres yaptım stresle daha da azaldı önce kendinize ve sütünüze güvenmenizi stres yapmamanızı öneririm. Sonrasında dinlenme ve beslenme çok önemli. Mutlaka güzel uyuyun üstüne çok su için elbette ama çocuğunuza sadece su içirmek istemezsiniz. Sütünüzün kaliteli olması lazım hergün biraz kuruyemiş yemeli (çiğ ceviz, çiğ badem, incir vs) yeşillik, kahvaltıda yumurta, çok tuzlu ve baharatlardan uzak dursan iyi olur. Bulgur ile yapılan yemekler süt yapıyor aslında yediğimiz çok şey süt yapıyor emin olabilirsiniz. Ben birkaç kür denedim ama bırakınca eski haline geri döndü hep. 5 inciri yarım litre suda 5 dk kaynatıp bir havucu ekleyip 5 dk daha kaynatıp soğuyunca içtim. Başka bir kür de bunu kendim uydurdum ama işe yaradı süt yapan belli meyveler var bilirsiniz beyaz üzüm kurusu, gün kurusu (4-5 adet), dut kurusu bunlardan birer fincan ölçü ile iki su bardağı suda hoşaf yaptım içtim bu da işe yaradı. Bu red döneminde denemediği şey kalmadı. Her gördüğümü denedim ama hiçbiri kalıcı olmadı bende nereye kadar giderse dedim su içtim düzenli beslendim az da süt alsa kaliteli alsın yarasın düşüncesiyle biraz rahat bıraktım kendimi bir baktım ki sütüm kendiliğinden arttı. Stres gitti süt geldi. Umarım yazdıklarım işe yarar daha çok şey söylemek isterdim ama uzun oldu kusura bakmayın.