AybeK benim oğlum 9 aylık oldu ve şu an aynı böyle. Beni en çok üzen de yemek yememesi☹️ o kadar üzülüyorum ki, binbir özenle yaptığım şeyleri yemiyor. Bir süre öncesine kadar severek yediği şeyleri şu an yemiyor. Yemediği için mama yapıyorum onu içiyor. İştahı yok desem mamayı da içmez😔 bir de sürekli dibinde olmamı istiyor. 1 saniye gözden kaybolsam peşime düşüyor😂