AybeK 9+22 yiz bizde 3-4 gündür ne yiyor ne güzelce oynuyo süreklibir memnuniyetisiz mızmız modda. Ağlıyorum artık dayanamıyorum çünkü devamlı ayaktayım, sürekli yemek yapıyorum yesin birini birini diye ama yok. Bir de dişi çıkıyo ısırp, saçımı çekip duruyor canımın acısına bende sinirden ağladım kızım da gülüyo ben ağlarken 🤦🏻♀️ Valla 4. Ay atağı en zoru falan diyolar ama ben hiç böyle zor bi dönem görmedim. 😞 O yüzden üzülmeyin yalnız değilsiniz demeye geldim.