Birbebek34 masal2323 evet normal doğum yapmıştım 6 aydan sonra anca yavas yavaş geçmişti kemiklerim batıyordu sanki yürüyemiyordum bile
masal2323 Birbebek34 canım kalça yan kemiklerimi tam kuyruk sokumu tarafımı batıyordu acıyormuydu birde
Birbebek34 masal2323 benim kalcadan belime doğru yürürken kalkip otururken sanki kemigim batıyorduu asla yürüyemiyordum.
masal2323 Birbebek34 suan bende öyleyim canım İnan eğilemiyorum bile 4 ay oldu işallah geçe oturunca batıyor kemiğim
Birbebek34 masal2323 çok zor gerçekten benim 6 aydan sonra yavas yavaş geçti hsreketlerim kısıtlandı resmen bazen evde yürürken kramp giriyordu aniden cok geçmiş olsun inşaallah çabuk iyilerisiniz 💐
masal2323 Birbebek34 ayakta durabiliyor muydunuz acaba ben mesela çok durunca yoruluyorum 😕 çok oturunca kuyruk sokumu tarafında ağrı sızlama başlıyordu sizde de mi böyleydi acaba
Birbebek34 masal2323 evet ben ayakta durunca yürüyünce cok ağrıyordu asla yürüyerek bi yere gidemiyrodum veya aniden kalkınca da ağrı saplaniyordu😕sizin de mi öyle oldu çok gecmiş olsun
masal2323 Birbebek34 canım şöyle anlatayım kalçam ezik gibi ağrıyordu sonra topallayarak yürüyordum ayakta duramıyorum on dakikadan fazla sende böyle miydi
Birbebek34 masal2323 aynılarını birebir yaşadım bende yürüyemiyordum yürüsem de topallayarak yürüyordum aniden kramp giriyordu.bazen bebegim kucagımdayken hemen bebegi yatağa bırakıyordum hani bazen düşecek gibi bile oluyordum
masal2323 Birbebek34 canım beni instadan eklesen bir kaç bişey sorsam gerçekten zor durumdayım seninde başına gelmiş en iyi sen anlarsın Hatice Seda Çelik Sedagraam diye